A csigasij.hu a működése során sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárulsz a sütik használatához.

 

 

Termékek Menü

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

 
 
CSIGÁSÍJ.HU WEBÁRUHÁZ
ÍJÁSZ - VADÁSZ - LÖVÁSZ - OUTDOOR FELSZERELÉS ELLÁTÓ

 

1. A webáruház címe
www.csigasij.hu

2. A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Bodo Consulting Europe Bt.
Székhely: 2094 Nagykovácsi, Balta u. 10.
Cégjegyzékszám: 13-06-070416
Adószáma: 28944140-2-13
Haditechnikai engedélyszám: 3HETE1800256
Kereskedelmi engedélyszám: 01000-821/55808-9/2018.F.
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság
Bankszámlaszám: CIB Bank 10700732-67461897-51100005
 
3. Bolti elérhetőség és ügyfélszolgálati adatok:
Cím: Shop Shop, 1028 Budapest, Hidegkúti út 169. fsz. 4.
Telefon: +36 70 648 8411
E-mail: bolt (kukac) csigasij (pont) hu
Nyitvatartási és telefonos ügyfélszolgálati idő:
  • kedd, csütörtök és péntek 10:00 - 18:00 óra között
  • szerda 10:00 - 20:00 óra között
  • szombat 10:00 - 13:00 óra között
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a székhelyünkön fizikai boltot nem üzemeltetünk. A fióktelephelyünkön található Shop Shop üzletünkben biztosítjuk az íjak és számszeríjak személyes átvételét a nyitvatartási időpontokban.
 
4. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre
Jelen webáruház online kereskedelmi tevékenységet végez, melynek tárgya minden íjasz sportfelszereléssel, illetve annak minden tartozékával, felszerelésével kapcsolatos termékeket forgalmazása, outdoor terepfelszerelések, ezekkel kapcsolatos kiegészítők és ruházat. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk így a valóságtól eltérhetnek. Honlapunkon íjak és számszeríjak is szerepelnek, mely a 175/2003. Kormányrendelet alapján a közbiztonságra fokozottan veszélyes eszköznek minösülnek. A megjelenített termékek a webáruház szoftveren keresztül rendelhetők meg. A házhoz-szállítás költségét nem tartalmazzák. A webáruházban "1-3 munkanap" felirattal szereplő termékek saját raktáron lévő termékeket, a "8-10 munkanap" felirattal szereplő termékek a nagykereskedőinktől rendelhető termékeket, illetve az "Érdeklődjön" felirattal szereplő termékek esetében utánrendehető termékeket takarnak. Termékeinket webáruházunkban leadott rendelését követően kiszállítjuk országosan a DPD futárszolgálattal.  
 
5. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A vásárló a menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szereplő alkategóriák vagy termékek listája látható. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A webáruház felülete lehetővé teszi a kulcsszó alapján végzett termékkeresést is. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

6. A rendelés elküldése 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Vásárlás regisztrációval esetén, az alábbi adatokat kell a vásárlónak megadnia: vezetéknévet, keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot a számlázási név és címnek, valamint ha ettől eltérő akkor egy szállítási nevet és címet. Céges vásárlók esetében a cégnevet és esetleg az adószámot is. A webáruházba regisztráláshoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges.Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy posta által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

7. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

8. A rendelések feldolgozása, ajánlati kötöttség és visszaigazolás

A rendelések feldolgozása munkanapokon maximum 48 órán belül megtörténik és erről a webáruház tájékoztatja a vásárlót. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) megnevezését, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. Ha a vásárló nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

9. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 

10. Az adásvételi szerződés létrejötte

Ha a vásárló megrendelést küld a webáruház oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést elektronikus úton visszaigazolja, akkor ez elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A szerződés a megrendelés tényének automatikus visszaigazolás megérkezésével még nem jön létre, csak a szolgáltató által küldött első visszaigazolással, melyben tajékoztatja megrendelőt a megrendelése feldolgozásának megkezdéséről, állapotáról. A szerződésre a jelen vásárlási feltételek rendelkezései vonatkoznak. A webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem lesz hozzáférhető.

11. A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

12. Számlázás

A Szolgáltató elsősorban elektronikus aláírással ellátott elektronikus számlát (beleértve a díjbekérőt, előlegszámlát és végszámlát is) állít ki, ritkábban gépi papíralapút. A számlát a vásárlással egy időben eletronikusan, személyes átvételnél helyben, futárral való kiszállításnál szintén elektronikusan bocsájtja a Felhasználó rendelkezésére.

13. Fizetési feltételek

Webáruházunkban lehetőség van online bankkártyás, banki előre átutalással, utánvéttel és készpénzzel történő fizetésre. Kivételes esetekben, külön megállapodás esetén lehetőséget nyújthatunk PayPal fizetésre is.

Bankkártyás online fizetés: A következő kártyákkal lehet fizetni: Mastercard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi). Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.

Banki előre utalás: a Szolgáltató által kiállított díjbekérő elektronikus úton megküldésre kerül vásárlónak. A vásárló ezen számla alapján elutalja az összeget a díjbekérőn szereplő sorszám hivatkozásként történő megadásával. A pénz beérkezése után a előlegszámla vagy számla kerül kiállításra ami szintén elektronikus úton kerül kiküldésre. 

Utánvétes fizetés: a futárcéggel történő utánvétes kiszállításnál, a Szolgáltató utánvétes számlát állít ki, melyet elektronikusan küld ki. Ebben az esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A kifizetés bizonylata a futár által kiállított és aláírt szállító levél azon része amely vevőnél marad. A számla még a csomag megérkezése előtt hozzáférhető, az még a csomag átvétele előtt ellenőrizhető. 

Készpénzes fizetés: a telephelyünkön/raktárunkban személyes átvétellel leadott rendelés esetében készpénzes fizetéssel is rendezheti a webáruházban leadott elektronikusan rendelését. 

PayPal fizetés: Az egyik legelterjedtebb online fizetési megoldás a PayPal, mely nem csak világszintű népszerűségéről ismert, hanem biztonságáról is (így a PayPal magyar körökben is egyre elfogadottabb). Körülbelül 190 országban használható a PayPal vásárlásra és pénz küldésre 18 valutanemben. Vásárlási szempontból a PayPal valahol középen helyezkedik el a vásárló és a kereskedő között, mely megalapozott tőkével és hitelességgel rendelkezik. Elég csak a PayPal-nál számlát nyitni, ott regisztrálni személyes adatainkat (esetleg hitelkártyánkat is), majd a regisztrációnkkor megadott egyedi e-mail címet felhasználva csak azt adjuk meg a pénzes tranzakciókra. Ilyen egyszerű…vásárláskor megadjuk PayPal-os e-mail címünket, mely elnavigál a biztonságos PayPal számla oldalunkra, ahol csak megerősítjük, jóváhagyjuk a tranzakciót és a többit már elvégzik helyettünk a háttérben. A PayPal nem elektronikus bank, hanem egy biztonságos internetes pénzügyi “közvetítő”. Külön megállapodás alapján ezt a fizetési eszközt is biztosítani tudjuk.

Raktáron lévő termék utánvétes rendelése esetén 50.000 forint felett 20% előleget kérünk. Nem raktáron lévő előrendelhető termékek esetén, az 50.000 Ft érték felett 50% előleget kérünk. Átutalás esetén a megrendelt áru postázása előtt, díjbekérőt vagy előlegszámlát küldünk, melyen szereplő összeget a 10700732-67461897-51100005 számú bankszámlára banki átutalással kell kiegyenlíteni, a megadott díjbekérő sorszámára hivatkozva.. A díjbekérő vagy előlegszámla tartalmazza a megrendelt áru értékét és a szállítási díjat is. A végszámlát elektronikusan vagy csomagban küldjük el. Utánvétes fizetés választása esetén, a csomag értékét átvételkor kell kiegyenlíteni, mely tartalmazza a postai szállítási és az utánvét költségeit. Az egyedi rendelésektől történő elállás esetén 15% költségtérítést számítunk fel.

14. Szállítási idő

A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. A raktáron lévő termékeket utánvét esetén a megrendelést követő 1-3 munkanapon belül, vagy előre utalás esetén az összeg számlára történő érkezését követő napon postázzuk. Mivel a webáruházunkban hozzáférést szeretnénk biztosítani a lehető legnagyobb termékválasztékhoz, a termékek több forrásból származnak, így egyes tételek beszerzése tovább tarthat. A megrendelhető termékek esetében a terméket nagykereskedőinktől rendeljük meg, mely megérkezése után 1-2 munkanapon belül postázásra kerül. A vásárlóinkat a megrendelésről, megérkezéséről, postázásáról folyamatosan értesítjük. A rendelhető termékek előre utalás esetén, a legkorábban akkor kerülnek megrendelésre, amikor a termék vételára a számlánkra érkezik.

15. Szállítás és kézbesítés

A belföldi küldemények kézbesítése, szállítása a DPD futárszolgálattal történik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérjen jegyzőkönyv felvételt és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Más módon feladott csomagokért felelősséget nem tudunk vállalni.

16. Szállítási díjak
A belföldi szállítási díjakat a rendelés értéke és a fizetés módja határozza meg:

Házhoz szállítás előre utalással

Tömeg (kg)

Díj (Ft)

0-3,00 kg

1 650 Ft

3,01-5,00 kg

1 900 Ft

5,01-10,00 kg

2 050 Ft

10,01-15,00 kg

2 150 Ft

15,01-20,00 kg

2 300 Ft

20,01-25,00 kg

2 700 Ft

25,01-31,50 kg

3 300 Ft

31,51-50,00 kg

5 000 Ft

 

80.000 Ft rendelés felett 

ingyenes*

*Megjegyzés: 

nem érvényes a méretes termékekre (vesszőfogók, vadászlesek, 3D, felnik,  stb.) és jogi személyiségekre

 

Házhoz szállítás díj + utánvétel díj

Tömeg (kg)

Díj (Ft)

0-3,00 kg

2 190 Ft

3,01-5,00 kg

2 590 Ft

5,01-10,00 kg

2 790 Ft

10,01-15,00 kg

2 990 Ft

15,01-20,00 kg

3 190 Ft

20,01-25,00 kg

3 490 Ft

25,01-31,50 kg

3 990 Ft

31,51-50,00 kg

5 690 Ft

 

80.000 Ft rendelés felett 

ingyenes*

*Megjegyzés: 

nem érvényes a méretes termékekre (vesszőfogók, vadászlesek, 3D,  felnik, stb.) és jogi személyiségekre

A külföldi házhoz szállítás költségeit a DPD Futárszolgálat díjszabása alapján számítjuk. A szállítási díj súlyfüggő, a felmerülő vámköltségeket nem tartalmazza, ezt a csomag megrendelésekor kell kiegyenlíteni. További információért, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

17. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

18. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

19. Elállási jog gyakorlásának a menete

Jelen pontban foglaltak kizárólag természetes személyeknek minősülő vásárlókra vonatkoznak, akik árut vesznek, rendelnek, kapnak, használnak, igénybe vesznek, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettjei (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknél, vagy több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknél, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a szállító cégtől eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül jogosult elállni. A vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles írásban eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a webáruházban történő vásárlás meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15-ik naptári napon is) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail  küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 15 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 15 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos módtól eltérő szállítási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A termék visszaérkezéskor a csomag felbontásáról szolgáltató video felvételt készít, mely esetleges sérülés vagy használat szempontjából a későbbi vitás esetekben bizonyító erejű.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítés során Szolgáltató a banki utalást részesíti előnyben, amennyiben vásárló ehhez hozzájárul.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, illetve a termék vagy a termék csomagolása olyan módon sérült, vagy lett hiányos ( csomagoló egységek, részegységek hiánya, garancia jegy, használati utasítás, egyéb tartozékok hiánya vagy sérülése ) a vásárlónak felróható okból, hogy a termék értékesítése mint új termék már nem lehetséges érték csökkenés nélkül.

Ha a terméket már használatba vette, az elállási jogát már nem gyakorolhatja. Az elállási jog nem a termék 15 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezésének jogát, hasonlóan egy boltban történő vásárlás esetén. A fizikai boltban valós vásárlásnál nem élhet a vásárlás utáni feltétel nélküli elállás jogával, ennek elbírálása a forgalmazó ( eladó ) hatáskörében kerül eldöntésre.

20. Elállási jog gyakorlásának állásfoglalása

Az esetleges értékcsökkenést vagy a hiányzó alkatrészek, bizonylatok pótlásának díját Szolgáltató levonja a Fogyasztónak küldendő visszatérítésből, azaz a Fogyasztóra terheli. Ez az összeg a használati utasítás, csomagolás vagy tartozékok hiánya esetén mindenkor a pótlás beszerzésének igazolt költsége, esetleges javítás, tisztítás esetén az illetékes márkaszerviz által kiállított számlával igazolt költség. Mindezek mellet Szolgáltató igykeszik méltányosságot gyakorolni ilyen esetekben is, de ez mindenkor Szolgáltató egyedi elbírálása szerint történik.

21. Mely esetben nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót?

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 15 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak, vagy méretre készített, illetve méretre konfekcionált termékeknél.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, munkavédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
  • Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
  • Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
  • Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
  • Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
  • Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
  • A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

22. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

23. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Fizikai személlyel kötött szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználónak az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fizikai személlyel (nem Fogyasztóval) kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

24. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a termszészetes személyként Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 23. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

25. Jóállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött vásárlói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Egyes termékeknél Szolgáltató kikötheti a nem a Szolgáltató által kijelölt szakember által történő szakszerű üzembe helyezés kötelezettségét és annak igazolását is. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 23. és a 24. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

26. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Írásban:
Cégnév: Bodo Consulting Europe Bt.
Levelezési cím: 2094 Nagykovácsi, Balta u. 10.
Telefonszám: +36 70 648 8411
E-mail: bolt (kukac) csigasij (pont) hu
 
Személyesen:
Bolt: Shot Shop
Cím: 1028 Budapest, Hidegkúti út 169. fsz. 4.
Telefonszám: +36 70 648 8411
E-mail: bolt (kukac) csigasij (pont) hu

A hibás, vagy hibásnak vélt terméket a telephelyünk/raktárunk címére kérjük eljuttatni, személyesen, vagy bármely csomagküldő vállalkozás segítségével. Személyes átvételnél a helyszínen hiba bejelentő lapot állítunk ki, csomagküldő szolgáltatás igénybe vétele esetén, kérjük a termékhez mellékelje a hibajelenség, a hiba pontos leírását. Ekkor az átvételt a csomagküldő vállalkozás szállítólevele igazolja. Minden csomag bontásról video felvételt készítünk. A garanciális hiba elbírálásának határideje 15 nap, de minden esetben igyekszünk azt a legrövidebb időn belül visszaigazolni.

A jótállási és/vagy garanciális igény bejelentéséhez a garancia levél és/vagy a vásárlási számla másolata szükséges, de minden esetben kétséget kizáróan bizonyítani kell a vásárlás pontos dátumát, és a terméknek pontosan beazonosíthaónak kell lennie. Amennyiben a terméken szerepel gyártási szám, akkor a garancia levélnek mnden esetben rendelkezésre kell állnia, mert a számla nem tartalmazza a termék megnevezése és ára mellett, annak egyedi azonosítóját.

27. Garanciális vagy jóállási igény elutasítása

Minden jótállási és/vagy garanciális bejelentést megvizsgálunk. Amennyiben a vásárló igénye nem megalapozott, az elutasításra kerül, ekkor a bevizsgálásért díjat számolunk fel, mely bruttó 5.000 Ft összeg, melyet a visszaszolgáltatott termék átadásakor az ügyfélnek "garanciális igény elbírálása" címén kiszámlázunk. Amennyiben a garanciális igény igazolást nyer, azaz az egyes esetekben magunk, illetve a hivatott szakszerviz jogosnak találja azt, semmilyen bevizsgálási vagy egyéb költség a vásárlót nem terhelheti. Az elutasító határozat ellen vásárló jogorvoslati lehetőséggel élhet az alábbi fórumokon :

  • fogyasztó védelem
  • független szakértői vizsgálat
  • bíróság előtt támadhatja meg a határozatot

28. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Írásban:
Cégnév: Bodo Consulting Europe Bt.
Levelezési cím: 2094 Nagykovácsi, Balta u. 10.
Telefonszám: +36 70 648 8411
E-mail: bolt (kukac) csigasij (pont) hu
 
Személyesen:
Bolt: Shot Shop
Cím: 1028 Budapest, Hidegkúti út 169. fsz. 4.
Telefonszám: +36 70 648 8411
E-mail: bolt (kukac) csigasij (pont) hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén köteles helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

29. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál. Tájékoztatjuk Önt, hogy a 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot. Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Budapesti békéltető testület elérhetőségei )
  • Bírósági eljárás kezdeményezése, ahol Szolgáltató kiköti a Budai Központi Kerületi Bíróság mint területileg illetékes Bíróság joghatóságát
  • Online vitarendezési platform. Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

30. Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk. A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

31. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze, így minden azon megjelenő tartalom (szövegek, képek, grafikai elemek, színek, márkanevek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra, vagy további felhasználásra másolni, módosítani, terjeszteni tilos! Engedély nélküli felhasználás, terjesztés minden esetben jogi eljárást von maga után. 

32. Felelősség

A feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A feltüntetett képek illusztrációk. Az eredeti márkanevek és jelölések a könnyebb azonosítást szolgálják, a márkanevek a gyártók tulajdonát képezik. 

A felhasználó a webáruházat kizárólag saját kockázatára használhatja, és a használat során felmerülő vagyoni vagy nem vagyoni  kárért a szádékosan, súlyos gondatlanságból, vagy bűncselekmény következtében okozott, továbbá az életet, testi péséget megkárosító szerződés szegésért nem teheti felelőssé Szolgáltatót. A webáruházban a felhasználó által végzett magatartásért az üzemeltető semmilyen módon nem vonható felelősségre, a honlapot felhasználó minden esetben szabad akaratából, és kifejezett szándéka szerint látogatja, veszi igénybe szolgáltatásait.

33. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Szolgáltató fenntartja a jogot a termékek és egyéb ( akár kapcsolt ) szolgáltatások árának előzetes egyeztetés vagy közzététel nélküli nem visszamenőleges megváltoztatására. Fő oldalunk a www.loveszbolt.hu. Az itt közölt árak mindenkori érvényességét fenntartjuk.

34. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

35. Tévedés és elírás joga

A Szolgáltató a tévedés és elírás jogát fenntartja. Ha valamely termék irreálisan alacsony vagy magas áron kerül meghirdetésre és a szándékosság nem bizonytható Szolgáltató terhére, akkor Szolgáltató nem köteles azt a meghirdetett áron Fogyasztónak átadni.

36. Nyilatkozatok

Cégünk senkivel nem áll sem pro sem kontra peres eljárásabn. A cégnek nincs lejárt köztartozása, nem áll felszámolási vagy végrehajtási eljárás alatt. Ellenőrzés: http://www.feketelista.hu/